Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 14 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Model vzdělávání uživatelů v oblasti IT
Drdlová, Světlana ; Havelka, Radek (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
V této diplomové práci je provedena analýza vstupních znalostí zaměstnanců a analýza obchodní společnosti, která působí v oblasti vzdělávání IT. Na základě této analýzy je vytvořen model vzdělávání, který má zvýšit efektivitu výuky a současně zlepšit využívání moderních informačních technologií v dané firmě a také pomoci v osobnostním rozvoji zaměstnanců a tím i zvýšit jejich spokojenost a loajalitu vůči obchodní společnosti, v níž pracují.
Návrh změn v systému vzdělávání zaměstnanců ve vybraném podniku
Vaněk, Adam ; Hanyk, Tomáš (oponent) ; Konečný, Štěpán (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou systému vzdělávání a rozvoje zaměstnanců ve vybrané společnosti. Práce obsahuje teoretické poznatky týkající se vzdělávání zaměstnanců. Následně je provedena analýza aktuálního stavu vzdělávacího systému ve sledované společnosti, na jejímž základě jsou navržena opatření vedoucí ke zlepšení vzdělávacího systému podniku.
Vzdělávání zaměstnanců v bankovním sektoru
MATOUŠKOVÁ, Petra
Bakalářská práce pojednává o vzdělávání v bankovním sektoru České republiky. Vymezuje jednotlivé pojmy spojené se vzděláváním, metodami vzděláváním a dále zahrnuje charakteristiku bankovního sektoru ČR. V teoretické části je detailně rozepsáno firemní vzdělávání, jeho jednotlivé fáze a jejich díl-čí části. Tato část práce se zaobírám i jednotlivými metodami vzdělávání, které jsou posléze blíže a podrobněji popsány, a to včetně jejich hlavních výhod a nevýhod. Druhou polovinu bakalářské práce tvoří výzkumná část. Ta byla provedena během roku 2023 a její výsledky byly následně porovnány s dotazníkovým šetřením CVTS. Toto šetření provádí organizace Eurostat s pravidelnou pěti letou periodicitou ve státech Evropské unie, kam spadá i ČR. Ta se tohoto výzkumu účastní již od roku 2000. Nejaktuálnější data pocházejí z roku 2015, jelikož v roce 2020 ochromila svět pandemie Covid-19. Na základě inspirace dotazníkovým šetřením CVTS byl vytvořen vlastní dotazník, který se zabýval aktuálně používanými metodami ve vzdělávání, formami vzdělávání nebo tím, jaké další kurzy by chtěli absolvovat samotní zaměstnanci a kde oni sami cítí prostor pro zlepšení. V dotazníku se dále také objevili otázky týkající se financování vzdělávání, které je vel-mi nezanedbatelnou položkou v rozpočtech bank a zároveň investicí do jejich budoucnosti. Na závěr byl doporučen další postup vzdělávání na základě potřeb zaměstnanců bankovního sektoru a uveden výhled do budoucna, ve kterém by se mohl celý dosavadní systém vzdělávání rapidně proměnit díky rozšířené nebo virtuální realitě.
Návrh řešení problematiky uvádění nových příslušníků do Vazební věznice Praha-Ruzyně
Čadra, Vítězslav ; Hradcová, Dana (vedoucí práce) ; Holeyšovský, Jan (oponent)
Rychlá a kvalitní realizace adaptačního procesu v organizaci je přínosná jak pro organizaci, tak pro jejího nového zaměstnance. Pro organizaci je takové zvládnutí adaptačního procesu přínosné zejména přiblížením okamžiku, kdy bude nový zaměstnanec dosahovat plnohodnotného pracovního výkonu. Z pohledu pracovníka rychlá a kvalitní adaptace zvyšuje pocit kompetence a akceleruje následný proces učení. Tato diplomová práce se zabývá revizí stávajícího procesu adaptace nových příslušníků ve Vazební věznici Praha-Ruzyně prostřednictvím hledání bariér, které tento proces mohou zpomalovat nebo znesnadňovat. V teoretické části se autor věnuje uvedení do problematiky řízení lidských zdrojů a vzdělávání se zaměřením na podnikové vzdělávání, jeho metody a formy. Dále se zabývá vymezením pojmů adaptační proces, adaptace a orientace ve vztahu k nově přijatým zaměstnancům v organizaci. Teoretickou část uzavírá kapitola pojednávající o specifickém prostředí Vězeňské služby České republiky a především o Vazební věznici Praha-Ruzyně se zaměřením na přijímání a vzdělávání nových příslušníků. V druhé části, empirické, práce nejprve předkládá použité metody výzkumu, jeho cíl a výzkumné otázky. Následně jsou prezentovány výsledky výzkumu a interpretovány odpovědi na výzkumné otázky. Na základě studia dokumentů a...
A Unity Based Industrial Process Simulation Controlled Via Virtual Plc
Michalík, David
This paper describes the development of an industrial process simulation application thatis used for educational purposes. It is based on the Unity game engine and Game4Automation plugin,which offers a base framework and assets to establish the industrial process in a virtual environment.The application is then connected via Modbus TCP to a project created in the CODESYS programmingenvironment, which is also responsible for the simulation of a control system - PLC.
Návrh změn v systému vzdělávání zaměstnanců ve vybraném podniku
Vaněk, Adam ; Hanyk, Tomáš (oponent) ; Konečný, Štěpán (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou systému vzdělávání a rozvoje zaměstnanců ve vybrané společnosti. Práce obsahuje teoretické poznatky týkající se vzdělávání zaměstnanců. Následně je provedena analýza aktuálního stavu vzdělávacího systému ve sledované společnosti, na jejímž základě jsou navržena opatření vedoucí ke zlepšení vzdělávacího systému podniku.
Komparace metod vzdělávání ve školství, vězeňské službě a zdravotnictví
Slánská, Nikola ; Šafránková, Jana Marie (vedoucí práce) ; Kaplanová, Jitka (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou dalšího vzdělávání a vzdělávacích metod v oblasti školství, vězeňské služby a zdravotnictví a zjištěním, jaké metody dalšího vzdělávání jsou žádoucí, a to z toho důvodu, aby mohlo docházet k efektivnějšímu plánování vzdělávání v jednotlivých oblastech. Teoretická část diplomové práce vymezuje základní pojmy celoživotního učení, analyzuje shody a rozdíly chápání celoživotního učení v rámci strategických dokumentů. Vzdělávání je důležitou oblastí rozvoje lidských zdrojů a vliv na jeho efektivitu má výběr metod vzdělávání a také poznání motivace vzdělávaných. V teoretické rovině se věnuje i vzdělávání ve zkoumaných oblastech. O poznatky teoretické části se opírá praktická část diplomové práce, která tvoří její těžiště. Praktická část diplomové práce vychází z názorů pracovníků, které byly zjišťovány prostřednictvím dotazníků. Výsledky šetření přinášejí informace nejen o specifikách využívání metod vzdělávání v jednotlivých sledovaných oblastech, ale i o vzájemných shodách a přibližují hlavní motivační faktory respondentů ke vzdělávání. Z výsledků šetření vyplývá, že uplatňované vzdělávací metody jsou v podstatě v souladu s názory respondentů na jejich přínos a adekvátnost charakteristikám pracovníků. Z výsledků šetření vycházejí konkrétní doporučení. KLÍČOVÁ...
Návrh řešení problematiky uvádění nových příslušníků do Vazební věznice Praha-Ruzyně
Čadra, Vítězslav ; Hradcová, Dana (vedoucí práce) ; Holeyšovský, Jan (oponent)
Rychlá a kvalitní realizace adaptačního procesu v organizaci je přínosná jak pro organizaci, tak pro jejího nového zaměstnance. Pro organizaci je takové zvládnutí adaptačního procesu přínosné zejména přiblížením okamžiku, kdy bude nový zaměstnanec dosahovat plnohodnotného pracovního výkonu. Z pohledu pracovníka rychlá a kvalitní adaptace zvyšuje pocit kompetence a akceleruje následný proces učení. Tato diplomová práce se zabývá revizí stávajícího procesu adaptace nových příslušníků ve Vazební věznici Praha-Ruzyně prostřednictvím hledání bariér, které tento proces mohou zpomalovat nebo znesnadňovat. V teoretické části se autor věnuje uvedení do problematiky řízení lidských zdrojů a vzdělávání se zaměřením na podnikové vzdělávání, jeho metody a formy. Dále se zabývá vymezením pojmů adaptační proces, adaptace a orientace ve vztahu k nově přijatým zaměstnancům v organizaci. Teoretickou část uzavírá kapitola pojednávající o specifickém prostředí Vězeňské služby České republiky a především o Vazební věznici Praha-Ruzyně se zaměřením na přijímání a vzdělávání nových příslušníků. V druhé části, empirické, práce nejprve předkládá použité metody výzkumu, jeho cíl a výzkumné otázky. Následně jsou prezentovány výsledky výzkumu a interpretovány odpovědi na výzkumné otázky. Na základě studia dokumentů a...
Model vzdělávání uživatelů v oblasti IT
Drdlová, Světlana ; Havelka, Radek (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
V této diplomové práci je provedena analýza vstupních znalostí zaměstnanců a analýza obchodní společnosti, která působí v oblasti vzdělávání IT. Na základě této analýzy je vytvořen model vzdělávání, který má zvýšit efektivitu výuky a současně zlepšit využívání moderních informačních technologií v dané firmě a také pomoci v osobnostním rozvoji zaměstnanců a tím i zvýšit jejich spokojenost a loajalitu vůči obchodní společnosti, v níž pracují.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 14 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.